Flower Party!:)

Ah, jak ja kocham takie leniwe dni jak dziś... *.*  Wstawanie o 13! Normalka? W moim przypadku sto razy na TAK !
Wczorajszy outfit w wersji  kolorowo-kwiatowego szaleństwa.  Jak obiecałam czas zacząć ubierać sie w wersji na  LATO. Kolorowo, pogodnie. A więc oto mamy pierwsza stylizacje właśie w takim stylu:) Dziś jednak niezapominający o uśmiechu pognałam w miasto.
Wieczorem pooglądałam Safe Haven! Strasznie wam polecam. Film naprawdę warty pooglądania. Chciałam strasznie przeczytać książkę ale kusiło mnie pooglądać przed książką ten film. Wiem , wiem  zawsze na początku czyta się ale REGUŁY SIE ŁAMIE;)

























Bluzka- Reserved
Narzuta- atmosphere
Spodniczka- własne wykonanie
Kapelusz- Top Shop
Buty- Targ (Wrocław)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Translate

Łączna liczba wyświetleń