Glam Rock

Dzisiejsza stylizacją ,dość nietypowa jeśli chodzi o mój styl. Zrobiło się zimno, więc postanowiłam wraz z pogoda ochłodzić trochę moje ciuchy i przeszłam z kolorowych kwiatków w  kolory ziemi. Jak każdy bliźniak mam dwie twarze, tak samo jest ze stylami. Nie lubię być wierna jednemu. Uwielbiam miksować ze sobą różne ciuchy. Niekiedy moje zabawy kończą się wielkim faux pas , lecz zdarzają się i przypadki kiedy stylizacja naprawdę  godna jest uwagi ;). 
Dziś zaprezentuje wam outfit w wersji Rockowej  dziewczyny. Skórzaną kamizelkę marki Cu bus (upolowaną na przecenach) połączyłam z czarnymi połyskującymi leginsami i bluzką w obszerne biało-czarne paski. Jednakże , bez odpowiedniej biżuterii i butów ta stylizacja była by kolejnym nudnym zestawem, połączenia czerni i bieli, lecz dodałam do niej kremowe buty motocyklowe z ćwiekami i naszyjnik mojej przyjaciółki który jest cudowny i pasuje do tak wielu stylizacji;) 
XOXO Katherina


















0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Translate

Łączna liczba wyświetleń